13°C

Кам’янське

Переважно сонячно

Вологість: 81%

Вітер: 6.44 km/h

USD 28.13   EUR 33.08
Увійти

Скільки українські партії витрачають на рекламу

199 мільйонів гривень – таку суму витратили політичні партії України за останні три місяці 2017 року. Третина цих коштів (56 мільйонів гривень) пішла на рекламу у ЗМІ. З них 40 мільйонів партії витратили на рекламу по телебаченню, повідомляє «24 канал».

Рекордсмен – «Народний фронт», який пропіарився на 18 мільйонів гривень. 10 мільйонів коштувала реклама ВО «Батьківщини», з яких понад два мільйони команда заплатила телеканалу «Інтер».

Партія Олега Ляшка облюбувала собі телеканали «112 Україна» та «Прямий», яким перерахувала два мільйони гривень. «Опоблок» витратив 6 мільйонів, з яких понад 5 пішло на рахунки «Інтер реклама центр».

Цікаві два нюанси. Перший – добробут українця залежить від самих політиків. А другий – вітають вони нас за наші ж гроші, тобто з держбюджету, наголошує ЗМІ.

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.