2°C

Кам’янське

Хмарно

Вологість: 92%

Вітер: 13 km/h

USD 24.37   EUR 27.03
Новини 24

Із 1 травня українці можуть змінювати мобільного оператора зі збереженням номера

В Україні з 1 травня мобільні оператори запускають нову послугу для абонентів, яка дозволить їм змінити оператора і водночас зберегти номер. Як скористатися новою послугою, розповів виконавчий директор Українського державного центру радіочастот Вадим Гулько, передає «Обозреватель».

За його словами, все дуже просто – абонентам треба виконати лише дві дії. «Перше – переконайтеся у старого оператора, що ви ідентифіковані. Якщо ви є контрактним абонентом, то ви 100% ідентифікований клієнт. Якщо ви просто купили карту і користуєтеся, то треба піти до старого оператора, дати йому паспортні дані, щоб він сказав, що цей номер за ним закріплений», – пояснив виконавчий директор УДЦР.

«Після цього ви можете змінити в онлайн-режимі, у мобільних операторів є свої додатки, або через сайт, або піти до них у сервісний центр і сказати – я до вас хочу перейти, оформіть мені все, будь ласка. Далі всім займається оператор, до якого ви йдете – оформляє заявку, обробляє, веде технічне узгодження зі старим вашим оператором. Це вже все його клопіт. Ваше завдання сказати – я хочу перейти, наприклад, 15 травня. Оператор відзначає, коли ви хочете перейти до нього, і 15 травня організовує технічний перехід», – розповів він.

Гулько зазначив, що теоретично оператор може відмовити абоненту в переході.

«Є певний перелік підстав, він логічний. Наприклад, подала документи не та людина, на яку оформлено номер, або в документах вказано недостовірні дані. Ще є технічні підстави, але впевнений, що на практиці цього не буде. Всі оператори після року роботи над цим процесом підтвердили повноцінну готовність здійснювати таку послугу», – повідомив він.

Також глава УДЦР вважає, що нова послуга створить додаткову конкуренцію між мобільними операторами і дозволить знизити тарифи на зв’язок.

«Статистика США свідчить, що там були тарифи знижені на 6% після введення послуги, в зв’язку з тим, що всі оператори почали нову маркетингову стратегію в боротьбі за збереження старих клієнтів і пошук нових», – пояснив Гулько.

Джерело: УНІАН

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.