-15°C

Кам’янське

Хмарно

Вологість: 83%

Вітер: 9 km/h

USD 28.38   EUR 34.28
Новини 24

Очільник Міносвіти назвав фейком відмову від «12-річки»

Дискусія, яка не перший рік триває в освітній спільноті з приводу термінів початку та завершення шкільного навчання, у жодному разі не передбачає повернення десятирічки. Відмова від 12-річної шкільної освіти – це абсолютний фейк. На цьому наголосив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет під час наради з обговорення актуальних питань діяльності місцевих органів управління у сфері освіти.

«Для мене є абсолютно зрозумілим, чому саме 12-річна система. Це загальноєвропейська тенденція. Наприклад, у Німеччині, в деяких федеральних землях, дитина не зможе вступити до магістратури, якщо в неї попередньо немає 15,5 років навчання: 12 років школи і 3,5 роки бакалаврату. Оскільки я періодично змушений спростовувати різноманітні інформаційні «вкиди» про зміну тривалості загальної середньої освіти, вкотре переконуюсь у необхідності більш активної комунікації із суспільством щодо цього питання», – наголосив Сергій Шкарлет.

Він звернув увагу на те, що передусім потрібно вести діалог із батьками, які, на відміну від освітян, все ще мають більше запитань, ніж відповідей про 12-річну школу.

«Перебуваючи у відрядженнях в регіонах та спілкуючись з батьками школярів, неодноразово чув обурення з приводу того, що діти будуть закінчувати школу у 18-19 років. Але є інші, не менш вагомі аргументи на користь 12-річної школи. Тому це питання було й залишається відкритим для фахової дискусії. Ми маємо напрацювати необхідні рішення, щоб 12-річна шкільна освіта діяла, стала зручною та ефективною для дітей, педагогів, батьків», – наголосив очільник МОН.

Під час обговорення зазначалося, що у деяких країнах ЄС навчання розпочинають із 5 років і закінчують у 17. «Це варто обдумати, враховуючи стандарти Нової української школи, та обговорити на педрадах, в інститутах підвищення кваліфікації, з батьками. МОН розглядає всі пропозиції «за» і «проти». Наголошую, що дискусія є відкритою, і допоки не будуть напрацьовані оптимальні варіанти, жодних рішень МОН не ухвалюватиме», – сказав Сергій Шкарлет.

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.