Parse error in downloaded data
USD 27.18   EUR 32.93
Новини 24

Показання електролічильника у кам’янчан приймає голосовий робот

Для своєчасної передачі показань оператору системи розподілу та коректного визначення фактичного обсягу споживання, енергопостачальник YASNO рекомендує жителям Дніпропетровщини фіксувати та передавати показання лічильника починаючи за два дні до кінця місяця і до 2 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим.

YASNO розвиває дистанційні сервіси, які у період карантину допомагають споживачам безпечно вирішувати питання, залишаючись вдома. Наприклад, передати показання можна телефоном через голосового робота.

Щоб зв’язатися з автоматичним сервісом прийому показань лічильників, клієнту достатньо:

•          подзвонити до контакт-центру YASNO за номерами (056/050/067) 770 11 55; 

•          обрати в голосовому меню пункт 1 «Постачання електроенергії»;

•          прослухати інформацію про діючі тарифи та перейти до пункту 3 «Внесення показань»;

•          натиснути «2», щоб передати показання в автоматичному режимі, та обрати мову;

•          якщо клієнт здійснює дзвінок з номеру телефону, за яким закріплений особовий рахунок, тоді особовий рахунок буде ідентифікований автоматично і його необхідно лише підтвердити. В іншому разі клієнту необхідно чітко та розбірливо по одній цифрі назвати особовий рахунок;

•          назвати показання електролічильника, коли робот запропонує це зробити;

•          підтвердити показання, відповівши «Так» чи «Ні».

У разі успішного внесення показань клієнту буде відправлено SMS або Viber-повідомлення. Якщо робот не може розпізнати промовлені цифри, не збігається особовий рахунок або виникла будь-яка інша проблема, дзвінок клієнта одразу буде переадресований на оператора. Для цього не потрібно переривати його і повторно телефонувати – задля зручності клієнта все відбувається автоматично.

«Кожен мешканець Дніпропетровщини може обрати найбільш зручний для себе спосіб передачі показань електролічильника дистанційно. Не обов’язково йти до енергоофісу або терміналу, навіть якщо ви не користуєтеся інтернетом. Достатньо лише зателефонувати до контакт-центру та назвати необхідні цифри роботу. Крім голосового бота клієнти можуть швидко та легко повідомити показання в Особистому кабінеті, через форму швидкої передачі показань на сайті, через чат-бота в Viber», – розповів директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.