4°C

Кам’янське

Хмарно

Вологість: 93%

Вітер: 13 km/h

USD 28.58   EUR 33.93
Новини 24

Школи Кам’янського переходять на змішану форму навчання

Починаючи з 19 жовтня у Кам’янському, як і в більшості населених пунктів області та країни в цілому, встановлено «помаранчевий» рівень епідеміологічної небезпеки. У зв’язку із цим посилюються карантинні обмеження, у тому числі і в закладах загальної середньої освіти міста.

Як повідомили в департаменті з гуманітарних питань міської ради, із 2 листопада в навчальних закладах міста запроваджується змішана форма навчання, коли частина предметів або тем вивчається очно, а частина – дистанційно. Про особливості такого освітнього процесу розповіла директор департаменту Тетяна Онищенко.

«Звичайно, багато є проблем, адже потрібно врахувати навантаження як дітей, так і вчителів. Змішана форма потребує повного переформатування навчального розкладу. Ми опрацьовували цю проблему, розглядали модель колегіуму №16, яка вже розроблена для початкової та старшої школи. Наприклад, 10-11 класи навчаються три дні за очною формою, а два дні – дистанційно. Але це не значить, що вчитель працюватиме з ними в цей час. Діти отримують завдання під час очної форми і опрацьовують їх самостійно вдома», – каже директор департаменту.

За словами Тетяни Онищенко, дистанційну форму запровадити дуже складно, адже існують санітарні норми: діти не можуть працювати за комп’ютером більше 15-ти (у першому класі) та 50-ти (в одинадцятому класі) хвилин. Тому треба вводити змішану форму навчання. «Помаранчева» зона передбачає поділ класів: за вимогами соціального дистанціювання в одному приміщенні не може перебувати більше 15-20 учнів, тож класи треба буде розділити на дві групи.

«Простіше це зробити в старшій школі, коли вчитель відпрацює два однакових уроки з двома групами, а частина годин учителя піде на дистанційне навчання або самопідготовку учнів. У початковій школі це питання вирішити складніше. Але кожна школа розробила алгоритм роботи, і всі заклади розпочнуть роботу без будь-яких збоїв.

Головне, щоб батьки розуміли, що тут потрібна їх допомога, увага та участь у навчальному процесі. Особливо це стосується початкової школи: якщо клас буде поділено на дві групи, одна з них розпочинатиме роботу в другу зміну. Треба вирішити питання з класним керівником, хто з дітей потребує навчання зранку, хто з батьків не зможе забезпечити догляд за дітьми до того, як їм іти в другу зміну, хто з дітей перебуватиме в черговій групі продовженого дня», – зазначає Тетяна Онищенко. 

Останнє редагування П'ятниця, 30 жовтня 2020 15:48

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.