1°C

Кам’янське

Хмарно

Вологість: 91%

Вітер: 15 km/h

USD 28.13   EUR 34.08
Новини 24

У Кам’янському відкрився оновлений Центр обслуговування клієнтів ДТЕК

У місті після реконструкції знову відкрили Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) «ДТЕК Дніпровські електромережі» за адресою: вулиця Курська, 43. До послуг жителів міста – оновлений офіс з просторими залами, електронною чергою та дитячим куточком. Тепер у комфортних умовах 116 тисяч побутових та юридичних клієнтів зможуть отримувати повний спектр послуг.

Прийом одночасно ведуть 6 фахівців, які допоможуть із будь-якими питаннями, пов’язаними з діяльністю Оператора системи розподілу: встановлення та робота лічильників, якість електропостачання, підключення до електромереж, оформлення переходу на електроопалення та ін.

17 серпня у відкритті оновленого Центру взяли участь міський голова Кам’янського Андрій Білоусов і генеральний директор «ДТЕК Дніпровські електромережі» Андрій Терещук.

«ДТЕК розуміє потреби сучасних клієнтів. Ми будуємо новий клієнтський сервіс: зручність і простота, можливість отримати 90% послуг – онлайн, інформування через зручні для наших клієнтів канали. Як і інші ЦОКи компанії, Центр у Кам’янському абсолютно багатофункціональний і працює за принципом «єдиного вікна» – без прив’язки до місця прописки абонента. Так що за консультацією в нього можуть звертатися жителі як Кам’янського, так і сусідніх населених пунктів», – наголосив Андрій Терещук.

Для економії часу та зручності потоки відвідувачів керуються за допомогою електронної черги. Отримавши талончик у терміналі, клієнт може відстежувати свій номер і відразу отримує доступ до фахівця, що звільнився. Передбачені також всі умови для клієнтів з обмеженими фізичними можливостями, включаючи пандуси та кнопки спеціального виклику. Є дитячий куточок для відвідувачів із дітьми, де вони можуть на якийсь час залишити своїх чад помалювати та зайнятися розвиваючими іграми.

Кам’янський міський голова Андрій Білоусов став першим клієнтом оновленого ЦОКу та перевірив якість обслуговування.

«Для нас дуже важливо, що компанія «ДТЕК Дніпровські електромережі» повністю оновила пункт прийому наших громадян. Щодоби сюди за допомогою звертається більше 100 городян. Також важливим є створення в Центрі електронної черги для зручності клієнтів. Зі свого боку, ми провели роботи з благоустрою прилеглої території – заасфальтували дорогу і відновили зовнішнє освітлення. Я також радий нашій співпраці з компанією ДТЕК у сфері модернізації мереж Соцміста та «БАМу», де робиться все можливе, щоб забезпечити людей надійним електропостачанням у цьому осінньо-зимовому періоді, коли в Південному районі вже не буде централізованого опалення», – зазначив Андрій Білоусов.

Оновлений Центр обслуговування клієнтів буде працювати з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00. Відсьогодні він та інші 29 ЦОКів «ДТЕК Дніпровські електромережі» відновлюють очний прийом клієнтів. Із карантинними обмеженнями – обов’язковим масковим режимом і дезінфекцією приміщень.

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.