За два дні надійшло близько 100 скарг на порушення мовного закону
- Опубліковано в Новини
- 0 коментарі
Починаючи з 16 січня, коли першочерговою мовою обслуговування споживачів в Україні стала українська, на адресу офісу Уповноваженого із захисту державної мови надійшло близько сотні звернень. Про це мовний омбудсмен Тарас Кремінь повідомив у коментарі «Радіо Свобода».
«По частині з них ми, очевидно, будемо здійснювати заходи державного контролю. Є реакція суспільства на недотримання мовного законодавства на окремих інтернет-сайтах, під час спілкування в громадському транспорті з пасажирами. Ну, і крім усього іншого, це скарги, пов’язані із зовнішньою рекламою», – сказав Кремінь.
Водночас грубих порушень мовного закону поки не було зафіксовано, додає мовний омбудсмен. Тарас Кремінь припускає, що кількість скарг значно зросте після закінчення локдауну, коли відкриють заклади громадського харчування.