5°C

Кам’янське

Ясно

Вологість: 46%

Вітер: 9 km/h

USD 27.68   EUR 29.89
Новини 24

Зі шлаків ДМК будуватимуть дороги по всій Україні

У результаті господарської діяльності на Дніпровському меткомбінаті накопичилося близько 8 млн тонн металургійних шлаків. Уже найближчим часом металургійні шлаки і золу використовуватимуть при будівництві доріг у Дніпропетровській, Запорізькій, Донецькій, Луганській, Миколаївській та Кіровоградській областях, повідомили в прес-центрі ПАТ «ДМК».

Уряд прийняв рішення «Про застосування відходів виробництва в дорожньому будівництві». Це стосується тільки відходів, що відповідають нормативним документам з питань екологічного маркування та декларації.

На шлаки ДМК розроблені технічні умови «Шлаки доменні для загальнобудівельних робіт» та «Шлак сталеплавильний для загальнобудівельних робіт».

«Шлаки розміщуються на шлакових відвалах, площа яких становить 99,5 га. На шлаковий відвал розроблений і затверджений в установленому законодавством порядку Паспорт місця видалення відходів. Згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів» щорічно проводиться ревізія Паспорту з внесенням змін щодо обсягів накопичених шлаків і результатами екологічного моніторингу навколишнього середовища, тобто лабораторних досліджень ґрунту, атмосферного повітря, а також поверхневих і ґрунтових вод», – зазначив начальник служби охорони навколишнього середовища управління промислової безпеки ПАТ «ДМК» Юрій Байрак.

Шлаки – це не зовсім відходи, а стабільний, інертний матеріал, який є прекрасним замінником природного щебню. Щорічно комбінат продає і використовує у власному виробництві близько 60% доменних і сталеплавильних шлаків, які утворюються в результаті технологічних процесів виплавки чавуну та сталі.

Відтепер, згідно з рішенням уряду, під час здійснення державних закупок робіт із будівництва та послуг з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування обов’язково передбачатиметься застосування нецінового критерію «Заходи щодо захисту навколишнього середовища» з питомою його вагою не менше 10%.

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.