ТОП-3 книги сучасних німецьких авторів від Бібліотеки на Шевченка
Сучасна німецька література вирізняється великою різноманітністю тем і стилів. Вона відображає складні соціальні та політичні процеси, що відбуваються у Німеччині та світі. Автори звертаються до тем ідентичності, пам’яті, міграції та глобалізації, поєднуючи традиції німецької літератури з новими підходами та інтерпретаціями. Бібліотека на Шевченка пропонує ознайомитися з книжками сучасних німецьких авторів.
Б’єрг Б. "Ауергаус"
Шість друзів і одна обіцянка: їхнє життя не повинне підпорядковуватись звичній схемі "народження-школа-робота-смерть". Тому вони разом переїжджають до Ауергаусу. Школярська комуна — звучить нечувано. Але всі вони хочуть врятувати не тільки власні життя, а передусім — життя найкращого друга, Фрідера. Бо той узагалі не певен, що повинен і хоче жити. Бов Б’єрг захопливо та співчутливо розповідає історію шести підлітків-ідеалістів, чия винахідливість є нічим іншим, як самозахистом від того, що відбувається довкола. Бо у своїй боротьбі за щастя вони стоять на смерть.
Кельман Д. "Тіль"
Тіль Уленшпігель, герой середньовічних легенд, трикстер, провокатор і насмішник, утілення бунтарського духу, перенесений письменником у XVII століття, на землі Священної Римської імперії німецької нації, понівечені нескінченною руїною. Герой, що втратив батька й матір, але присягнувся ніколи не вмирати, у своїх мандрах попелищем колишнього світу стикається з мандрівними акторами і королями, які втратили корони, катами і вченими мужами, поетами та інквізиторами, а його відданою супутницею залишається дочка пекаря Неле.
Познанскі У. "Ереб"
Спершу Ніка дивує раптова зміна поведінки і таємничість деяких його однокласників, але нарешті він і сам опиняється в просторі загадкової комп’ютерної гри "Ереб". Бо ж завдання і квести не просто стають дедалі складнішими — деякі, безглузді на перший погляд, треба виконувати в реальному лондонському житті, а за вправність "Ереб" здійснює навіть невисловлені Нікові бажання, він знає його друзів, його симпатії і навіть страхи. Але якщо програєш, то остаточно — повернення в гру немає. То чи можна заради гри переступити власне сумління, втратити друзів? Де межа між віртуальним світом і реальним? Що стоїть за "Еребом": містика чи не знана досі технологія? На ці запитання читач знайде відповідь разом з шістнадцятирічним Ніком Данмором.