Світло, що змінило міста: історія та секрети неонової реклами
День народження неонової реклами святкують щороку 9 листопада у всьому світі.
Неонова реклама – це найефективніший вид зовнішньої світлової реклами. Неонова реклама популярна у всіх країнах світу. Як правило, неон або, точніше, скляні трубки, наповнені неоном або аргоном, використовуються у поєднанні з вивіскою або з буквою, що робить світлову рекламу більш помітною, ефектною і ефективною.
Взагалі, з чого все почалось?
Саме цього дня у 1911 році французький хімік і винахідник Жорж Клод отримав патент на першу неонову рекламу. Хоча неон як газ відкрили Вільям Ремсі і Моріс Траверс у 1898 році в Лондоні, саме Клод вперше використав його у герметичній трубці з електричним зарядом, створивши першу неонову лампу в 1902 році. Через кілька років, у 1910 році, він продемонстрував свій винахід, а в 1911-му патентував його і заснував компанію Claude Neon Lights, Inc.
У 1920-х роках Клод привіз неонові лампи в США, де вони поступово стали популярним елементом реклами, особливо в таких великих містах, як Нью-Йорк і Лондон, де неонові вогні значно змінили вигляд відомих площ, як-от Таймс-сквер і Пікаділлі.
З розвитком технології “неоновими” стали називати газорозрядні лампи, які, окрім неону, містять інші гази, наприклад, пари ртуті, аргон, гелій або криптон, що дозволяє отримувати різноманітні відтінки світла. Неонові лампи мають переваги: вони не реагують на перепади температур, довговічні, енергоощадні, не тьмяніють і безшумні.
Сьогодні неонова реклама є символом нічного життя великих міст, застосовується не тільки для підсвічування вивісок, але й для декору в офісах, магазинах і салонах. Неон залишається одним з найпопулярніших варіантів зовнішньої світлової реклами.
Що у Кам’янському з неоном?
Наше місто не дає задніх і активно використовує неонову рекламу на кожному кроці, створивши свій, місцевий Тайм-сквер. Без коментарів, пропонуємо подивитись місцеві рекламні неонові вивіски.