Слова, розум, міміка: добірка ігор для веселої компанії
Зараз багато з нас – гаджетозалежні і буває нереально важко відірватися від екрану смартфону. Та все-таки іноді це просто необхідно зробити для того, щоб розвантажити свій мозок, зарядитись енергією та перевести подих. Якщо ви зібралися веселою та дружною компанією, спробуйте урізноманітнити своє дозвілля, виключивши ріллси та сторіси, як варіант, пропонуємо вам цікавенькі ігри, для яких не знадобиться жоден інвентар.
Міста
Гравці по черзі називають міста, дотримуючись правила, що перша літера назви наступного міста має повторювати останню букву попереднього.
Крокодил
Гравці по черзі демонструють загадане слово за допомогою пантоміми. Той, хто відгадав слово, показує наступне.
Хто я?
На аркуші пишуть предмет або відому людину/персонажа і прикріплюють його на лоб гравця так, щоб інші могли бачити напис. Кожен гравець має вгадати, хто він, ставлячи уточнювальні запитання, на які інші гравці можуть відповідати тільки "так", "ні" або "можливо".
Асоціації
Перший гравець називає будь-яке слово, другий гравець говорить слово, яке асоціюється з попереднім, і так далі. Ланцюжок асоціацій зазвичай заводить далеко вдалину від початкового слова.
Фанти
Гравці пишуть на листочках кумедні завдання і складають їх в одну ємність. Перед початком гри кожен гравець віддає одну особисту річ (фант) у "загальну скарбницю", і щоб повернути її, гравець має витягнути записку із завданням і виконати його.
Я беру в похід
Ведучий вигадує правило для слів у грі, наприклад, на тему літа, на букву "Л" або зеленого кольору. Він називає перше слово: "Я беру в похід ліхтарик/лезо/лото".
Сірники
Ведучий знає правила гри від самого початку. Він просить гравців узяти будь-яку кількість сірників із коробки. Після цього розкриває суть гри: кожен гравець розповідає про себе стільки фактів, скільки сірників він узяв.
2 правди і 1 брехня
Гравці по черзі розповідають три факти про себе, з яких тільки два правдиві. Інші гравці повинні вгадати, який із фактів вигаданий.
Я ніколи не…
Гравці по черзі згадують речі, які вони ніколи не робили, наприклад: "Я ніколи не плакав у поході/не втрачав рукавиці/не був у Карпатах". У класичній версії гри ті, про кого це твердження неправдиве, випивають. У поході можна придумати інше правило, наприклад рахувати бали за відповіді. Той, хто набрав менше балів, миє посуд.