Уже більше половини звернень у "Дії" обробляє штучний інтелект
Сьогодні "Дія" виходить на новий рівень — її команда тотально інтегрує АІ у всі процеси та працює над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
"AI уже змінює очікування людей. Ми звикаємо до миттєвих і розумних сервісів — саме такими мають бути державні послуги", — наголосив міністр.
Він зазначив, що у "Дії" вже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки:
- АІ-консультант, який без участі оператора допомагає отримати послугу, за перший місяць “пілоту” закрив понад 52% звернень у “Дії”;
- AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів).
"Впровадження АІ — це не про заміну людей, а про підсилення команди. Продовжуємо будувати найзручнішу цифрову державу та впроваджувати інноваційні сервіси", — підсумував Михайло Федоров.