До уваги кам’янчан: ТОП-10 запитань про роботу електромереж у воєнний час
Що робити, якщо раптом вимкнулася електрика або є проблеми з напругою. Як працюють клієнтські сервіси в умовах воєнного стану. Як діяти, якщо згорів лічильник. У ДТЕК Дніпровські електромережі підготували відповіді на 10 найпопулярніших питань.
У мене зникло світло. Що робити?
Повідомте про це через кол-центр +38 (056/066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497, чат-бот у Viber/Telegram, сайт або сторінку в Facebook.
Коли в мене з’явиться електрика?
Із початку війни ми спрямували всі наші сили на відновлення світла. Такі роботи виконуються з дозволу ЗСУ та за відсутності небезпеки для співробітників. Ми відновимо електропостачання, щойно з’явиться можливість.
Чи проводяться наразі планові відключення світла?
Ні. Компанія не проводить планові відключення через впровадження військового стану в країні. З початку війни ми спрямували всі наші сили на відновлення світла.
У мене коливається напруга. Що робити?
Повідомте нас про це через кол-центр, чат-бот або соцмережі. Ми стабілізуємо напругу, якщо аварійним бригадам це буде по дорозі. Наразі всі наші сили спрямовані на аварійно-відновлювальні роботи.
Я можу замінити/налаштувати свій лічильник на зони "День/Ніч"?
Ні. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Ми почнемо виконувати такі роботи після війни.
У мене лічильник висвічує різні помилки. Чи можна його перевірити?
Ні. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Після війни їх відновимо.
У мене згорів лічильник. Що робити?
Повідомте нас про це через кол-центр, чат-бот, соцмережі чи спеціальну форму на сайті. Ми виконаємо ремонт, щойно з’явиться можливість. Наразі всі наші сили спрямовані на відновлення світла.
Чи знімають зараз контрольні покази?
Ні. Наші фахівці наразі не виконують такі роботи.
Чи треба передавати покази лічильника?
Так. Ми просимо вас передавати покази лічильника для коректного нарахування оплати. Це можна зробити через IVR-меню за телефонами кол-центру, чат-бот у Viber/Telegram, особистий кабінет або зручну форму на сайті компанії.
Я не можу передати покази лічильника. Що робити?
Нічого. Ми вносимо покази відповідно до вашого середньомісячного споживання. Коли у вас з’явиться можливість надати нам актуальні дані, ми відкоригуємо їх.
Для безпеки клієнтів та співробітників усі центри обслуговування клієнтів тимчасово закриті. Але фахівці готові приймати ваші звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: соцмережі, кол-центр +38 (056/066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497, чат-боти Viber та Telegram та Viber-канал інформування "ДТЕК info ДНЕМ"
Див. також: Тарифи на електроенергію для населення при споживанні до 250 кВт • год не зростатимуть