• UA
  • RU
  • Актуальні новини

    Для споживачів газу Дніпропетровщини діє новий Телеграм-бот і прямий номер телефону

    Дніпропетровська філія "Газмережі" продовжує вдосконалювати обслуговування клієнтів. Тепер споживачі природного газу області можуть звертатися до компанії ще швидше та зручніше — через новий прямий номер контакт-центру 0 800 303 104 або офіційний Телеграм-бот.

    Зв’язок без зайвих очікувань

    Менеджери контакт-центру готові надати консультації з питань розподілу газу, допомогти з розрахунками, перевіркою стану особових рахунків та ознайомити з додатковими послугами компанії.

    Графік роботи контакт-центру:

    • понеділок – п’ятниця: 8:00–17:00;
    • субота – неділя: 9:00–18:00.

     

    Дзвінки оплачуються згідно з тарифами мобільного оператора. У разі аварійної ситуації необхідно телефонувати за номером 104, який працює цілодобово.

    Онлайн-допомога у Телеграмі

    Новий чат-бот у Телеграмі дозволяє вирішити більшість питань без дзвінків і відвідування Центру обслуговування. Через цей сервіс клієнти можуть передавати показання лічильника, оплачувати послуги з розподілу газу, додавати кілька особових рахунків — власних або членів родини, отримувати інформацію про стан розрахунків і послуги. Сервіс працює цілодобово, тому користуватися ним можна у будь-який зручний час. Щоб розпочати роботу, достатньо відсканувати QR-код і дотримуватись інструкцій із реєстрації.

    З турботою про клієнтів

    Розвиток цифрових сервісів є важливою частиною роботи Дніпропетровської філії "Газмережі" з підвищення якості обслуговування.

    "Ми прагнемо, щоб кожен споживач мав змогу отримати потрібну інформацію швидко і зручно, не виходячи з дому. Телефон завжди під рукою, тому новий чат-бот і прямий номер зроблять спілкування з нами ще простішим", — зазначають у компанії.

    Пресцентр Дніпропетровської філії ТОВ "Газорозподільні мережі України"

    Раніше ми повідомляли:

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram