• UA
  • RU
  • Реєстрація в центрі зайнятості: що потрібно знати та які документи необхідні

    27 Липня, 2022

    На офіційній сторінці Державної служби зайнятості нагадали про перелік документів, які необхідні для того, аби отримати статус безробітного.

    Під час реєстрації в службі зайнятості необхідно пред’явити такі документи:

    • Паспорт (е-паспорт) або інший документ (е-документ на період воєнного стану), що підтверджує громадянство України. Для іноземців посвідка на проживання.
    • Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або її електронне представлення (крім осіб, які відмовилися від її отримання та мають відмітку у паспорті).
    • Документ про освіту (за наявності).
    • Документ (або відомості електронної трудової книжки), що підтверджує припинення останнього виду зайнятості.
    • Військово-обліковий документ для військовозобов’язаних громадян.
    • А також інші документи, визначені п. 17-19 Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку осіб, які шукають роботу.

    Детальніше – на сайті Державної служби зайнятості.

    Інформаційний телеграм-канал вакансій Державої служби зайнятості, де щодня розміщуються актуальні пропозиції роботи.

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTubeFacebookInstagramTelegram

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити