Як діяти, якщо мобільна мережа не працює?
Якщо мережа вашого оператора стала недоступна, можна спробувати переключатися на мережу інших операторів. Про це йдеться в інструкції Держспецзв’язку.
Як це зробити?
-
Відключити автовибір мережі на телефоні:
– на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор;
– на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
-
Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, чи LIFECELL.
-
Натискаєте на вибрану вами мережу.
– Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
– Якщо спрацювало, то не забувайте згодом повернутись (підключитись) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Тарифікація при таких діях зберігається відповідно до тарифного плана вашого оператора.