• UA
  • RU
  • Як діяти, якщо мобільна мережа не працює?

    Якщо мережа вашого оператора стала недоступна, можна спробувати переключатися на мережу інших операторів. Про це йдеться в інструкції Держспецзв’язку.

    Як це зробити?

    • Відключити автовибір мережі на телефоні:

    – на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор;
    – на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

    • Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, чи LIFECELL.

    • Натискаєте на вибрану вами мережу.

      – Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
      – Якщо спрацювало, то не забувайте згодом повернутись (підключитись) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.

    Тарифікація при таких діях зберігається відповідно до тарифного плана вашого оператора.

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити