• UA
  • RU
  • Ввезення та облік гуманітарної допомоги: з 1 квітня діють нові правила

    21 Березня, 2024 | Новини |

    З кінця минулого року запрацювала Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги. Ключова мета такого інструменту – зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою. Простими словами: без паперів, корупції та зловживань.

    Разом з тим, до 1 квітня 2024 року ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий. З 1 квітня лишиться лише один доступний механізм – виключно цифровий.

    За час від запуску цифрового механізму у системі було сформовано майже 8 тисяч декларацій та близько 11,5 тисяч даних про вантажі.

    Щоб нові правила з 1 квітня не стали неочікуваністю, отримувачі могли легко завезти допомогу, а українці її отримали, читайте інструкцію.

    Як користуватися цифровою платформою?

    • Перейдіть на сайт.
    • Якщо вас не має в Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, зареєструйтесь за допомогою КЕП та підтвердіть дані про організацію. Це займає кілька хвилин.
    • Заповніть дані про вантажі та декларацію в системі.
    • Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.
    • Сформуйте Декларацію в системі.
    • Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.
    • Розподіліть вантаж.
    • Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товарами – заповніть в системі інвентаризаційний опис.
    • Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги в цифровій системі. Дані з декларації або інвентаризаційного опису будуть підтягуватися у звіт автоматично.
    • У випадку якщо були допущені помилки при поданні інвентаризаційного опису чи звіту, користувач до кінця місяця в якому було подано інвентаризаційний опис або звіт, може подати уточнюючий звіт або інвентаризаційний опис.

    Якщо маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП “ІОЦ Мінсоцполітики України” за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua.

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити