Ввезення та облік гуманітарної допомоги: з 1 квітня діють нові правила

21 Березня, 2024 | Новини |

З кінця минулого року запрацювала Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги. Ключова мета такого інструменту – зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою. Простими словами: без паперів, корупції та зловживань.

Разом з тим, до 1 квітня 2024 року ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий. З 1 квітня лишиться лише один доступний механізм – виключно цифровий.

За час від запуску цифрового механізму у системі було сформовано майже 8 тисяч декларацій та близько 11,5 тисяч даних про вантажі.

Щоб нові правила з 1 квітня не стали неочікуваністю, отримувачі могли легко завезти допомогу, а українці її отримали, читайте інструкцію.

Як користуватися цифровою платформою?

  • Перейдіть на сайт.
  • Якщо вас не має в Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, зареєструйтесь за допомогою КЕП та підтвердіть дані про організацію. Це займає кілька хвилин.
  • Заповніть дані про вантажі та декларацію в системі.
  • Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.
  • Сформуйте Декларацію в системі.
  • Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.
  • Розподіліть вантаж.
  • Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товарами – заповніть в системі інвентаризаційний опис.
  • Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги в цифровій системі. Дані з декларації або інвентаризаційного опису будуть підтягуватися у звіт автоматично.
  • У випадку якщо були допущені помилки при поданні інвентаризаційного опису чи звіту, користувач до кінця місяця в якому було подано інвентаризаційний опис або звіт, може подати уточнюючий звіт або інвентаризаційний опис.

Якщо маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП "ІОЦ Мінсоцполітики України" за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua.

Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

Це може вас зацікавити