У листопаді аварійна газова служба Дніпропетровщини опрацювала понад 3 тисячі звернень від мешканців
Аварійно-диспетчерська служба Дніпропетровської філії "Газмережі" у листопаді отримала 3137 звернень від споживачів області. В середньому на добу надходило 105 викликів. Найбільшу кількість звернень, а це 155 разів за день, зафіксували 12 та 13 листопада. Переважна кількість звернень стосувалась витоків газу у внутрішньобудинкових мережах.
"Добре, що споживачі повідомляють нам про ці випадки. Це дозволяє швидко полагодити несправності і не допустити аварійних ситуацій. Ми завжди оперативно реагуємо на кожен виклик, який надходить до нас, адже це вкрай важливо, щоб всі мешканці регіону мали справні мережі і відчували себе у безпеці", – прокоментували у Дніпропетровській філії “Газмережі”.
Газорозподільна компанія Дніпропетровщини нагадує: у разі запаху газу чи підозри на витік, слід телефонувати на екстрений номер аварійної служби 104. В області працює 41 аварійна бригада, яка цілодобово стоїть на варті безпеки кожної домівки регіону.
Офіційні канали комунікацій компанії у соціальних мережах
Facebook https://www.facebook.com/dnp.naftogaz/
Telegram https://t.me/dnpgazmerezhi
За інформацією пресцентру Дніпропетровської філії ТОВ "Газорозподільні мережі України"