Конфлікт з лікарем у поліклініці Кам’янського
На Лівобережжі Кам’янського у поліклініці стався конфлікт між пацієнтом та лікарем. 3 жовтня в одному з телеграм-каналів міста з’явився допис про конфлікт, а пізніше й відео.
“Вообщем, дедушка мой (72 года) по старости уже не важно себя чувствует. В эту пятницу во дворе гулял, упал, думали сломал руку, лицом ударился сильно об асфальт. Приехали с левобережную поликлинику в дежурный травмпункт. Его осмотрели, поставили повязку и сказали что подозрение на перелом, прийдите в понедельник к травматологу.
В понедельник приходим, нужно было забрать заключение рентгена, они его потеряли и новое сделать не могли так как "Сайт висит". Поднялся к травматологу, объяснил что справка утеряна, и спросил могу ли привезти дедушку без справки, он сначала был хамоват но потом сказал, приводите дедушку. Я поехал за дедом, заняло это минут 10-15. Поднимаюсь – закрыто, нету его уже, закончился рабочий день в 13:00.
Следующий день когда он принимает – среда. Приезжаем в среду, то есть сегодня. Сидим в очереди с 12:20. В 12:58 выходит медсестра и говорит что примут максимум 2-х человек и все, рабочий день закончен, всем до свидания.
В очереди было человек 7-8. Я зашел с дедушкой говорю мол здравствуйте, так и так, вчера к вам не успели, просто скажите какой результат по снимку, есть ли перелом. Он с порога начала хамить, кричать, повышать голос.Врач – Демидов Андрей Игоревич".
Коментар керівництва клініки
Лариса Чернова, директор з питань обслуговування населення Центру первинної медико-санітарної допомоги №3, зазначила, що якби лікар, бачучі, що до нього зайшли роздратовані відвідувачі, зумів би тримати себе в руках і дав би відповідь по суті – такого емоційного продовження розмови не було б. При цьому, якщо прослухати запис, то лікування літньому чоловікові він таки призначив (два препарати – прим. автора), також чітко запевнив, що перелому у нього немає.
Водночас вона наголосила, що лікар працює у комунальній клініці і така поведінка неприпустима. Як повідомили журналісту, за підсумками призначеного службового розслідування з урахуванням того, що за 3 роки роботи скарг на цього лікаря не надходило, поки йому буде винесено попередження.
Щодо оприлюдненої громадянином інформації, що було втрачено довідку – ще розбираються.
Лариса Чернова зазначила, що адміністрація ЦПМСД №3 систематично проводить серйозну роботу, під час якої наголошує персоналу, що пацієнт приходить за медичним сервісом. А якщо так – клієнт завжди правий. Але як у будь-якій роботі з людьми, можуть бути конфлікти та непорозуміння. Вона наголосила, що будь-яка скарга (подана пацієнтом усно, письмово чи через Інтернет) завжди розбирається.