Шахраї під виглядом співробітників банку: поліція Кам’янського застерігає громадян від надмірної довіри
Зростає кількість випадків шахрайства, пов’язаного з телефонними дзвінками, в яких зловмисники видають себе за представників банку.
У розмові з громадянами шахраї активно намагаються витягти конфіденційні дані з їх банківських карток, такі як номер картки, строк дії, CVV та ПІН-код.
Основний метод дії шахраїв полягає в тому, що вони вигадують різні приводи для отримання цих даних, такі як “розблокування” картки, переказ коштів чи інші вигадані ситуації. Після отримання від потерпілого усіх необхідних даних, зловмисники використовують їх для виведення грошей через інтернет-банкінг, переводу на електронні гаманці або здійснення покупок в інтернет-магазинах.
Цей вид шахрайства прозвали "Дзвінок з банку". Як вберегтися від цієї та подібних схем обкрадання по телефону в черговий раз нагадали поліцейські Кам’янського.
"️Треба пам’ятати, що представник банку ніколи не запитає у вас ПІН-код та CVV вашої карти. Якщо нібито "представник банку" запитує у вас конфіденційні дані то одразу кладіть слухавку та телефонуйте на гарячу лінію банку", – застерігають правоохоронці.
Якщо ви все-таки потрапили у пастку шахраїв, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію "102".