• UA
  • RU
  • Як кам’янчанам зареєструватися у центрі зайнятості, не виходячи з дому

    З початком повномасштабної війни багато українців втратили роботу, безліч стали внутрішньо переміщеними особами, а дехто з тих чи інших причин не має можливості відвідати центр зайнятості, для допомоги у всіх ситуаціях вдалим виходом стане реєстрація статусу безробітного через портал Дія.

    Ми пропонуємо вам покрокову інструкцію яка допоможе швидше зорієнтуватися у моментах реєстрації.

    Увага! Всі етапи реєстрації будуть не дієвими, якщо ви не маєте електронного підпису. Щоб його отримати, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків.

    Вартість послуги становить близько 200 грн, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. З переліком таких центрів можете ознайомитися за посиланням.

    Тоді як користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно у особистому онлайн-кабінеті Приват24 або у відділенні банку.

    Дружня порада, електронний ключ до підпису краще зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

    Якщо ви вже маєте електронний підпис, переходьте до найцікавішого, доведеться зробити не один крок, але дотримуючись нашої інструкції, у вас все вдасться.

    • Зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на gov.ua за допомогою електронного підпису.
    • Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.
    • Знайдіть послугу Допомога по безробіттю.
    • Заповніть заяву, відповідаючи на запитання в анкеті.
    • Оберіть зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.
    • Введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат.

    Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву.

    • Завантажте необхідні документи: паспорт, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші.
    • Перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).

    Результат розгляду заяви буде відображено у вашому кабінеті, направлено на електронну пошту та надіслано на телефон у вигляді смс.

    Після отримання статусу безробітного з вами зв’яжеться радник центру зайнятості з метою пошуку роботи для вас.

    Також пам’ятайте, у розділі Допомога по безробіттю ви можете ще й поновити статус безробітного та подати заяву про призначення або поновлення допомоги по безробіттю.

    Бажаємо успіхів! Цифрова країна – успішна країна!

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити