• UA
  • RU
  • Актуальні новини

    Як працюють акції у супермаркетах?

    06 Березня, 2025 | Місто |

    Знижки та акції – один із найефективніших маркетингових інструментів у торгівлі. Вони стимулюють продажі, привертають увагу покупців та допомагають магазинам звільнити полиці від товарів. Але чи завжди такі пропозиції вигідні для споживачів?

    За словами експертів, акції – це не лише спосіб залучити клієнтів, а й стратегія формування лояльності.

    Як працюють акції у супермаркетах? / Фото : МІС ТБ

    "Акції це можливість запропонувати покупцям привабливі умови на товари які зазвичай вони і купують. Ми завжди працюємо над тим, щоб асортимент, акційних товарів був привабливим та цікавим", – каже Галина, керуюча магазином Варус

    Наприклад у мережі "Варус", акційні товари змінюються щочетверга. До свят та вихідних можуть діяти спеціальні знижки до 40%. Це стимулює покупців витрачати більше, що вигідно і для магазину, і для постачальників товарів.

    Однак багато споживачів скептично ставляться до акцій, побоюючись, що товари можуть бути неякісними або мати короткий термін придатності. Керівництво супермаркетів запевняє, що продаж прострочених продуктів заборонений законодавством, а всі акційні пропозиції плануються заздалегідь.

    Щоб отримати максимальну вигоду від акцій, варто користуватися картками лояльності, мобільними додатками та підпискою на розсилки супермаркетів.

    " Заощаджувати простіше якщо ви маєте картку лояльності "Варус", адже за кожну покупку ви можете повернути собі на картку 1%",- додала експерт.

    Як працюють акції у супермаркетах? / Фото : Варус

    Попри всі переваги акцій, важливо пам’ятати про приховані ризики. Дослідження показують, що 9 з 10 покупців користуються акційними пропозиціями, але 7 з 10 не перевіряють, наскільки знижка відповідає дійсності. А ще знижки є тригером, щоб змусити купувати непотрібні товари.

    Більше деталей у нашому сюжеті:

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram