"Чорна п’ятниця": реальна вигода чи вдалий маркетинговий хід?
Ви рахували, скільки по місту оголошень "Останні знижки", "Чорна п’ятниця. Знижки до -80%", "Black Friday вже почалася" тощо? Такі гасла присвячені всесвітньому розпродажу. У Кам’янському знижки з нагоди "чорної п’ятниці" стартували вже з початку тижня, хоча офіційний розпродаж у світі розпочнеться 26 листопада.
А тепер трошки історії. Чорна п’ятниця – це день великого розпродажу одразу після Дня Подяки. Така подія зародилася в Америці ще в середині ХІХ століття, а от термін "Чорна п’ятниця" з’явився у 1966 році. Сьогодні така акція охоплює не лише офлайн-, а й онлайн-магазини.
Кількість охочих придбати щось за знижкою дуже велика. Тому щороку під час розпродажу не обходиться без жертв.
Щоправда, у США це все почалося з реальних магазинів, а зараз вийшло на рівень офлайн+онлайн. У пострадянських же країнах ідея юрмитися в магазинах якось не прижилася. Можливо, через те, що ми й так часто стоїмо у чергах, чи тому, що знижки в наших краях не такі круті. Тому, прокинувшись цієї п’ятниці, не обов’язково бігти в ТЦ. Наша порада така: налийте собі чаю, відкрийте ноутбук і замовте хоч половину світу.
Читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram, Telegram