Кам’янчани почали отримувати повідомлення про "посилки" від "Укрпошти": чергова схема шахраїв
Останнім часом чимало клієнтів "Укрпошти" отримали смс-повідомлення з невідомих номерів приблизно такого змісту:
"Повідомляємо, що ми не можемо доставити вашу посилку через відсутність адреси. Адреса оновлення (далі вказано шахрайські сайти). Будь ласка, надішліть відповідь…".
Але, попереджають в "Укрпошті", переходити за цим посиланням у жодному разі не можна: такі повідомлення розсилають шахраї, які використовують бренд компанії.
"Є висока вірогідність, що в такий спосіб вони можуть незаконно отримати ваші персональні та фінансові дані: ПІБ, номери телефонів та номери карт і як наслідок незаконно заволодіти вашими особистими коштами.
Важливо! Якщо ви отримали подібне підозріле повідомлення – видаляйте його, не відкриваючи. Ні в якому разі не відповідайте на такі SMS-повідомлення та не переходьте за посиланням. Є великий ризик того, що ваш телефон буде зламано", – йдеться у повідомленні поштової компанії.
Наші підписники також діляться з нами підозрілими повідомленнями, які надійшли на їхні телефони нібито від "Укрпошти":
"Укрпошта" попереджає: у разі отримання повідомлень такого характеру, а також з будь-яких питань клієнти поштового оператора можуть звернутися до контакт-центру за телефоном 0 800 300 545, за електронною адресою ukrposhta@ukrposhta. ua або до офіційних каналів "Укрпошти" у соцмережах.
У компанії звертають увагу на те, що єдиним офіційним сайтом АТ "Укрпошта" є: https://www.ukrposhta.ua/
А тим клієнтам, які все ж таки вводили дані своїх платіжних карток на фішингових (шахрайських) сайтах, рекомендують негайно звертатися до техпідтримки банків, якими ці картки були випущені.