Кам’янчани почали отримувати повідомлення про «посилки» від «Укрпошти»: чергова схема шахраїв
Останнім часом чимало клієнтів «Укрпошти» отримали смс-повідомлення з невідомих номерів приблизно такого змісту:
«Повідомляємо, що ми не можемо доставити вашу посилку через відсутність адреси. Адреса оновлення (далі вказано шахрайські сайти). Будь ласка, надішліть відповідь…».
Але, попереджають в «Укрпошті», переходити за цим посиланням у жодному разі не можна: такі повідомлення розсилають шахраї, які використовують бренд компанії.
«Є висока вірогідність, що в такий спосіб вони можуть незаконно отримати ваші персональні та фінансові дані: ПІБ, номери телефонів та номери карт і як наслідок незаконно заволодіти вашими особистими коштами.
Важливо! Якщо ви отримали подібне підозріле повідомлення – видаляйте його, не відкриваючи. Ні в якому разі не відповідайте на такі SMS-повідомлення та не переходьте за посиланням. Є великий ризик того, що ваш телефон буде зламано», – йдеться у повідомленні поштової компанії.
Наші підписники також діляться з нами підозрілими повідомленнями, які надійшли на їхні телефони нібито від «Укрпошти»:
«Укрпошта» попереджає: у разі отримання повідомлень такого характеру, а також з будь-яких питань клієнти поштового оператора можуть звернутися до контакт-центру за телефоном 0 800 300 545, за електронною адресою ukrposhta@ukrposhta. ua або до офіційних каналів «Укрпошти» у соцмережах.
У компанії звертають увагу на те, що єдиним офіційним сайтом АТ «Укрпошта» є: https://www.ukrposhta.ua/
А тим клієнтам, які все ж таки вводили дані своїх платіжних карток на фішингових (шахрайських) сайтах, рекомендують негайно звертатися до техпідтримки банків, якими ці картки були випущені.