Українці залишаться на зв’язку навіть без поповнення рахунку
Про це повідомили головні мобільні оператори України.
У компанії "Kyivstar" зазначили: якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок, дзвінки в мережі оператора будуть доступні навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.
Також "Київстар" скасовує будь-які комісії в рамках послуги "Екстра гроші", завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.
Щоб отримати додаткові 175 гривень, треба лише ввести код *117#. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X#, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці кошти можна використати, щоб оплачувати дзвінки на інші мережі, відправляти SMS, користуватися мобільним інтернетом, бути на зв’язку в роумінгу.
Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування оператор удвічі збільшує кредитні ліміти в їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у яких не була підключена послуга кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування.
Користувачам фіксованих послуг (інтернет, телефонія та передавання даних) Київстар продовжує термін оплати рахунку на 30 днів.
Для клієнтів Домашнього інтернету "Київстар" безкоштовно надаватиме цю послугу всім, у кого вона не була оплачена та не працювала до цього.
Про завершення терміну дії оновлених умов оператор повідомить окремо.
"Екстра гроші" без комісії доступні для вказаних сум, 225 та 300 гривень можна підключити з комісією.
Позитивні новини оприлюднив і "Vodafone Ukraine". Усі його клієнти передплати, які зараз не можуть робити дзвінки чи заходити в Інтернет з причин непідключеного пакету послуг чи через низький баланс, отримають 1000 хвилин для дзвінків по Україні та всередині мережі й 10 ГБ Інтернету. Термін дії цього пакету становитиме 30 днів з моменту підключення.
Аналогічні пакети послуг одержать клієнти контрактної форми, у яких є заборгованість. Також для них встановені кредитні ліміти на 90 днів, щоб вони залишалися в мережі активними.
Окрім того, оператор пообіцяв в автоматичному режимі стежити, щоб люди не залишалися без зв’язку через зазначені причини, і нараховувати їм пакети послуг.
У свою чергу, оператор "lifecell" зазначив, що усі його абоненти отримають 5 ГБ та 30 хвилин на всі мобільні та стаціонарні номери по Україні. Хвилини та гігабайти можна використати протягом 30 днів. Щоб дізнатись про нарахування, слід набрати *121#
Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram, Telegram