В Україні набув чинності закон про заборону деяких видів реклами
Про це повідомляє портал “Обозреватель” із посиланням на Держпродспоживслужбу.
Відповідний законопроект було затверджено ще у жовтні 2021 року, а з 8 січня 2022 року він набирає чинності.
Тепер у рекламі офіційно заборонено використовувати ґендерні стереотипи, показувати переваги однієї статі над іншою, а також робити натяки чи відсилання до сексуальних відносин, якщо продукт чи послуга до них не належать (інакше кажучи, дівчат у спідній білизні, що рекламують лампочки, вже не буде). Крім цього, заборонено демонструвати насильство над представниками іншої статі.
Заборона стосується всіх без винятку майданчиків, де розміщується чи може бути розміщена реклама: соцмереж, білбордів, теле- та радіоефірів, лайтбоксів та друкованої продукції.