Який український бренд є найбільш відомим серед іноземців
Громадське об’єднання Brand Ukraine зробило масштабне дослідження впізнаваності українських брендів за кордоном.
Опитування проводили у травні 2024 року. Запитували місцевих жителів у Польщі, США, Туреччині, Іспанії, Німеччині, Великій Британії та Франції. Було опитано 2 800 осіб, по 400 з кожної країни.
Серед брендів, кожний сьомий респондент назвав компанію Roshen. Зазначається, що найчастіше про кондитерську корпорацію згадували мешканці сусідньої Польщі – 10%. У Туреччині найчастіше згадували соки Sandora (8%), у Франції — бренд головних уборів Ruslan Bagnskiy (3%), у Великій Британії — марку одягу Frolov (4%).
Що мотивує іноземців купувати українські товари
Основний стимул для іноземців купувати українські товари – можливість підтримати Україну. 47% опитаних готові спробувати український товар, якщо побачать його в магазині.
На другому місці серед причин звернути увагу на українські бренди – доступна ціна. Особливо це важливо для французів (49%) та поляків (48%). На третьому місці в списку мотивацій – цікавість спробувати українські продукти або товари. Цей показник найвищий у Польщі (52%) та США (45%).
Більшість з опитаних не купують ураїнські товари, бо нічого про них не знають.