Житель Дніпра за десять днів понад 1000 разів телефонував до “швидкої”
Понад тисячу разів упродовж 10 днів житель Дніпра телефонував на номер 103, скаржачись на біль то в очах, то у ногах, то на пригнічений настрій. Про цей кричущий факт розповіли в Дніпропетровському обласному центрі екстреної медицини.
Диспетчери служби терпляче скеровували чоловіка до сімейного лікаря, однак той наполягав на приїзді бригади. І кожен виклик міг стати на заваді порятунку тих, хто справді бореться за життя.
Медики вкотре наголосили, що “103” — це не консультаційна лінія, а служба екстреної медичної допомоги. А такі непрофільні виклики виснажують систему, забирають час, сили і ресурси, які мали бути спрямовані на справжні невідкладні випадки.
"Ми щодня бачимо, як деякі люди зловживають номером 103, замість того, щоб вчасно проходити обстеження, лікувати хронічні хвороби і відповідально ставитися до свого здоров’я, — зауважили фахівці. — А в цей час інші — чекають допомоги під час інфаркту, інсульту, кровотечі чи зупинки серця".