Пільги у 100 відсотків: хто та як може отримати знижку на комунальні послуги у 2024 році

Скористатись пільгою в розмірі 100% знижки на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в межах встановлених норм можуть пенсіонери окремих професій, які працювали в сільській місцевості та продовжують там проживати після виходу на пенсію.

Перелік професій

  • педагогічні працівники;
  • медичні та фармацевтичні працівники;
  • спеціалісти із захисту рослин;
  • працівники музеїв, бібліотек;
  • працівники державних і комунальних закладів культури, закладів освіти сфери культури.

Водночас пенсіонерам, які раніше працювали за такими професіями, для отримання пільги потрібно мати не менше 3 років відповідного стажу роботи і на момент виходу на пенсію працювати на посадах, що дають право на пільгу.

Надання пільги залежить від доходу

  • пільга надається, якщо середньомісячний дохід сім’ї за попередні 6 місяців у розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, що дає право на податкову соціальну пільгу (у 2024 році це 4 240,0 грн);
  • пільга надається протягом 12 місяців з місяця звернення, але не більш ніж до кінця поточного календарного року;
  • на членів сім’ї пільговика зазначена пільга не поширюється.

Які документи потрібні

Пенсіонеру, який перебуває на обліку в Реєстрі осіб, які мають право на пільгу, для призначення виплати потрібно надати:

  • заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • документи, що підтверджують проживання в сільській місцевості.

Для внесення даних до Реєстру пільговиків людина має подати відповідну заяву та підтверджуючу довідку про право на пільгу, що видана одним із органів:

  • відділом освіти;
  • охорони здоров’я, культури (культури і туризму);
  • райдержадміністрації чи адміністрацією установи (закладу);
  • сільською або селищною радою.

У разі ліквідації закладу, заява пишеться на підставі записів у трудовій книжці.

Як подати заяву

Подати заяву та необхідні документи до Фонду можна в один зі способів:

  • особисто – через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
  • поштою – на адресу органу Фонду;
  • онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ( натискаєте Вхід, далі – Дія.Підпис), мобільний застосунок “Пенсійний фонд” чи через портал “Дія”.

 

Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

Це може вас зацікавити