• UA
  • RU
  • Пільги у 100 відсотків: хто та як може отримати знижку на комунальні послуги у 2024 році

    Скористатись пільгою в розмірі 100% знижки на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в межах встановлених норм можуть пенсіонери окремих професій, які працювали в сільській місцевості та продовжують там проживати після виходу на пенсію.

    Перелік професій

    • педагогічні працівники;
    • медичні та фармацевтичні працівники;
    • спеціалісти із захисту рослин;
    • працівники музеїв, бібліотек;
    • працівники державних і комунальних закладів культури, закладів освіти сфери культури.

    Водночас пенсіонерам, які раніше працювали за такими професіями, для отримання пільги потрібно мати не менше 3 років відповідного стажу роботи і на момент виходу на пенсію працювати на посадах, що дають право на пільгу.

    Надання пільги залежить від доходу

    • пільга надається, якщо середньомісячний дохід сім’ї за попередні 6 місяців у розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, що дає право на податкову соціальну пільгу (у 2024 році це 4 240,0 грн);
    • пільга надається протягом 12 місяців з місяця звернення, але не більш ніж до кінця поточного календарного року;
    • на членів сім’ї пільговика зазначена пільга не поширюється.

    Які документи потрібні

    Пенсіонеру, який перебуває на обліку в Реєстрі осіб, які мають право на пільгу, для призначення виплати потрібно надати:

    • заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
    • документи, що підтверджують проживання в сільській місцевості.

    Для внесення даних до Реєстру пільговиків людина має подати відповідну заяву та підтверджуючу довідку про право на пільгу, що видана одним із органів:

    • відділом освіти;
    • охорони здоров’я, культури (культури і туризму);
    • райдержадміністрації чи адміністрацією установи (закладу);
    • сільською або селищною радою.

    У разі ліквідації закладу, заява пишеться на підставі записів у трудовій книжці.

    Як подати заяву

    Подати заяву та необхідні документи до Фонду можна в один зі способів:

    • особисто – через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
    • поштою – на адресу органу Фонду;
    • онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ( натискаєте Вхід, далі – Дія.Підпис), мобільний застосунок “Пенсійний фонд” чи через портал “Дія”.

     

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити