"Знай свої права": Держпродспоживслужба України створила телеграм-канал для споживачів
Що робити, коли на ціннику і в чеку – різна вартість товару? А банкомат списав з картки гроші, але не видав їх? Та чи мають право охоронці в магазинах перевіряти особисті речі?
Відповіді на ці та інші питання споживачі можуть отримати на телеграм-каналі "Захист прав споживачів". Його створила Держпродспоживслужба України. Про це розповіли у Дніпропетровській обласній військовій адміністрації.
"Держпродспоживслужба приділяє значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав споживачів. Вже зараз більшість скарг у сфері захисту прав споживачів надходить до нас в електронній формі, обробляються і розглядаються із використанням безпаперових технологій. Окрім того, не припиняється наша просвітницька робота, і одним із факторів її успішності є креативне застосування сучасних цифрових інструментів.
Телеграм-канал "Захист прав споживачів" дозволить з максимальною оперативністю інформувати споживачів про актуальні події, а також підвищити загальну обізнаність у цій сфері", – зазначив заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.
Ресурс поповнюють актуальними новинами та інфографікою. Відео- i фотоматеріали на теми захисту прав споживачів, торгівлі, товарознавства.
А ще – консультаціями профільних фахівців.
Стануть у нагоді посилання на законодавчу базу та її роз’яснення доступною мовою.
Канал – за посиланням https://t.me/zahust_prav
Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram, Telegram