"Київстар" повідомив про відновлення усіх базових сервісів
21 грудня в компанії зазначили, що повністю відновили усі базові сервіси, постраждалі через хакерську атаку.
У "Київстарі" висловили вдячність своїм клієнтам і повідомили, що скасовують наступну планову плату за тариф для своїх користувачів, а також виділяють 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема: абонентів передплати із 22 грудня по 21 січня; бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1 по 31 січня.
Також у компанії додали, що на сьогодні вдалося відновити послугу "Домашній Інтернет", хоч в окремих користувачів все ще можуть виникати складнощі з локальним обладнанням. До подолання наслідків хакерської атаки працює "Київстар ТБ" із безкоштовним доступом для всіх, навіть неавторизованих користувачів.
Крім цього, в межах програми компенсацій для всіх абонентів "Домашнього Інтернету" й тарифів "Все разом" не буде списано планову плату за пакет послуг з 1 по 31 січня, а для контрактних абонентів з послугою "Домашній Інтернет" – з 22 грудня по 21 січня.