«Київстар» повідомив про відновлення усіх базових сервісів
21 грудня в компанії зазначили, що повністю відновили усі базові сервіси, постраждалі через хакерську атаку.
У «Київстарі» висловили вдячність своїм клієнтам і повідомили, що скасовують наступну планову плату за тариф для своїх користувачів, а також виділяють 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема: абонентів передплати із 22 грудня по 21 січня; бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1 по 31 січня.
Також у компанії додали, що на сьогодні вдалося відновити послугу «Домашній Інтернет», хоч в окремих користувачів все ще можуть виникати складнощі з локальним обладнанням. До подолання наслідків хакерської атаки працює «Київстар ТБ» із безкоштовним доступом для всіх, навіть неавторизованих користувачів.
Крім цього, в межах програми компенсацій для всіх абонентів «Домашнього Інтернету» й тарифів «Все разом» не буде списано планову плату за пакет послуг з 1 по 31 січня, а для контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» – з 22 грудня по 21 січня.