Топ-3 книг, які допоможуть стати більш впевненими у собі на роботі
Успіх в роботі залежить не лише від ваших навичок та вмінь. Ваш внутрішній стан, впевненість у собі та спроможність виражати власні емоції грає більшу роль, ніж це здається на перший погляд. Бібліотека на Шевченка пропонує топ-3 книги, які допоможуть стати більш впевненим у собі на роботі.
Енні МакКі, Річард Бояцис, Денiел Ґоулман "Емоційний інтелект лідера"
Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій? У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом.
Алекса Клей, Кіра Майа Філліпс "Економіка бунтівників. Уроки креативності від піратів, гакерів, бандитів та інших неформальних підприємців"
Виявляється, не всі грандіозні ідеї та підприємницькі винаходи родом із Кремнієвої долини. Вони приходять також із велелюдних вулиць Шеньчженя, із затоплених прибережних міст Тайланду й навіть із в’язниць Сомалі. Ця книжка — про унікальних людей, які рухають світ, однак залишаються нікому не відомими. Це новатори-бунтівники: пірати, комп’ютерні гакери, пранкстери та колишні лідери вуличних банд. На відміну від стандартних підприємців, вони демонструють чудову винахідливість, застосовують першопрохідні оригінальні методи та втілюють незвичайні, але продуктивні практики. Як же працюють ці невідомі мрійники? Звідки черпають свої ідеї та яким чином їх реалізовують? І як, зрештою, ми можемо використати їхній досвід та знання для розвитку сучасної економіки?
Моллі Вест Даффі, Ліз Фосслін "Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності"
Нам нав’язали, що справжній професіонал придушує свої емоції та не дає волі почуттям. А якщо це неправильно? Експертки з розвитку компаній Ліз Фосслін та Моллі Вест Даффі розвінчують цей міф і запевняють: ігноруючи емоції на роботі, ми ризикуємо припуститися багатьох помилок. За допомогою прикладів та різноманітних досліджень вони доводять: успішні команди народжуються лише там, де є психологічна безпека і емоційний баланс. Відчуття успіху щодо річного звіту і підвищення зарплатні — значущі емоції, але й радість від схвального емоджі директора, злість на колегу, що не прибрав за собою, чи заздрість — не менш важливі під час роботи.
Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram,Telegram