• UA
  • RU
  • 40 ігор у темряві. Як відволікти дитину та провести час з користю під час відсутності світла

    18 Листопада, 2022 | Новини |

    Терористична армія рф здійснює ракетні атаки на наші міста, завдає ударів по нашій енергетичній інфраструктурі, чимало населених пунктів тривалий час залишаються знеструмленими.

    Для того, аби підтримати дітей, ЮНІСЕФ спільно з психологинею Світланою Ройз створили добірку із 40 ігор, які допоможуть відволікти дитину та побороти страх темряви.

    Аудіальні ігри та ігри зі словами:

    1. Співати хором;

    2. Грати на музичних інструментах;

    3. Грати на уявних музичних інструментах. Видавати звуки, наче стукаємо в литаври, б’ємо в барабани, граємо на скрипці;

    4. "Тарабарська мова". Говорити один з одним "тарабарською мовою", тобто вигаданою, намагаючись за інтонацією вгадати, про що говорить кожен;

    5. Разом промовляти скоромовки;

    6. Грати в "білі вихваляйки". Як-от, кричати: "А я…!!!" і розповідати про те, що насправді вміємо та що вдалося;

    7. "Alias". Вгадувати слово за описом. Однак важливо не називати саме слово;

    8. Розповідати історії на задану тему;

    9. Розповідати щось, аби вкластися в одну хвилину;

    10. "Голоси тварин". Хтось видає звук — інші вгадують. Хто вгадав перший, стає ведучим;

    11. Гра в слова. Наступний гравець називає слово на останню букву слова попереднього гравця;

    12. "На щастя, на жаль". Хтось вигадує ситуацію, а гравці по черзі пропонують продовження, починаючи зі слів "на жаль", а наступний гравець — "на щастя";

    13. "Спотворений телефон". Пошепки передавати слово один одному. Наприкінці дізнаємося, що почув останній гравець;

    14. "Казка". Скласти казку, коли кожен говорить по реченню;

    15. "Навспак". Говорити слова навпаки, не записуючи їх. Наприклад, "чайник" — "кинйач", "стіна" — "анітс";

    16. "Я загадав". Розказати про загадане слово, не називаючи його. Наприклад, "Я загадав — білий, холодний, скрипить під ногами, тане…";

    17. Загадати предмет. Усі інші мають його вгадати, ставлячи запитання, на які ведучий може відповісти лише "так" чи "ні";

    18. Рима. Назвати чотири (або два) випадкових слова, до яких треба віднайти риму або вигадати вірш на 4 рядки;

    19. "Буква". Назвати слова тільки на задану букву. Варіант для дорослих: назвати слова на загадану букву, які можна покласти в трилітрову банку;

    20. Шукаємо схожість. Назвати два випадкових слова, а інші мають відгадати, чим вони можуть бути схожі.

    21. "Чарівна мова". Для дітей, які вчаться розбирати слова на склади, можна говорити слова, додаючи додатковий склад "жи", "ма", чи "хрю";

    22. "Дурниці". Вигадувати початок речення, до якого потрібно придумати абсолютно "пришелепкувате" й нереальне продовження;

    23. Знайти асоціації. Один гравець називає слово, наступний — свою асоціацію до цього слова. Дітям можна пояснити так: "Перше, що спадає на думку, коли чуєш це слово";

    24. "Це слово вміє…". Описати слово його "вміннями";

    25. "Слово, якого немає". Вигадувати слова, яких не існує та що вони могли б означати мовою іншопланетян.

    Важливо торкатися до дитини, тільки попереджуючи її та коли отримаєте дозвіл. Пам’ятайте, що в темряві відчуття доторків буде сприйматися посилено.

    Для контакту із тілом можуть бути потрібні пледи, щоби накритися і відчувати більшу безпеку, льодяники, які можна розсмоктувати, щоби відчувати смак, жувальні гумки, вода, а також іграшки, які можна стискати в руках, "поп-іти".

    Тілесні ігри можуть бути такі:

    1."Азбука Морзе". Передавати прості слова доторками. Однак заздалегідь треба вивчити кілька літер;

    2. "Круг любові". Взятися за руки, гравці мають обережно стиснути долоню тому, хто сидить за ними за годинниковою стрілкою;

    3. "Чарівні доторки". Уявити, що тіло — це музичний інструмент. І кожна частина тіла виконує певний звук. Тоді торкатися до дитини долонею, щоби вона співала, мугикала, кукурікала тощо;

    4. Відбивати ритм разом. Це може бути знайома пісня, також можна створювати загальний ритм (наприклад, дощу), пропонувати стукати ритм зубами, клацати язиком, відбивати долонею, ногами абощо;

    5. Обіймати один одного та цілувати різними обіймами та поцілунками (для батьків та дітей). Як-от, помаранчевими, полуничними, веселковими, квадратними тощо.

    6. Танцювати під уявну мелодію чи під спів пісень;

    7. Передавати предмет у колі, коли в гравців заплющені очі. Тоді — торкатися його і вгадувати, що це, чи пропонувати, як його можна використовувати;

    8. "Доторки — незнайомці". Торкатися долонь ведучого тільки приємними доторками, щоби ведучий вгадав, хто торкається;

    9. Уявити, що потрапив на нову планету, на якій немає звичного світла. А потім — уявити, як на ній можна адаптуватися;

    10. Зробити собі хатинку із подушок і ковдр;

    11. Якщо простір знайомий та безпечний, грати в "бабу куцю". Тоді ведучий має зловити гравців, які плескають у долоні.

    Якщо є ліхтарик:

    1.Грати в тіньовий театр руками. Створювати руками різні фігурки;

    2. Грати в тіньовий театр, використовуючи іграшки. Треба підсвічувати їх, аби була тінь;

    3. Зробити проєктор зі стаканчика та плівки;

    4. Дивитися крізь друшляк на "зірки".

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTubeFacebookInstagramTelegram

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити