• UA
  • RU
  • АТБ планує масштабне зростання: мережа може сягнути 5 000 магазинів

    Відомий український ритейлер АТБ має амбітні плани — компанія розглядає можливість розширення мережі до 5 тисяч магазинів по всій країні. На сьогодні в Україні працює приблизно 1300 торгових точок бренду.

    Співвласник компанії Віктор Карачун пояснює: “Ринок ще далекий до насичення. Ми бачимо потенціал для масштабування до 5 тисяч магазинів. Наразі маємо 1300 — і це лише початок”.

    Середні витрати на відкриття одного нового магазину, за словами Карачуна, становлять близько $2,5 мільйона. У цю суму входять витрати на купівлю чи оренду земельної ділянки, облаштування магазину площею близько 1400 квадратних метрів, закупівлю обладнання та ремонтні роботи.

    Для порівняння: європейський ритейлер-дискаунтер Lidl управляє більш ніж 12 тисячами магазинів, але при цьому працює у 33 країнах. У випадку АТБ мова йде про експансію в межах однієї держави — що робить ці плани ще більш вражаючими.

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити