Користувачам "Дії" допомагатиме штучний інтелект?
Одна з ідей, над якою працює команда "Дії", – помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
За його словами, передбачається використати технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній. Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами мають стати швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії".
"Зараз якість відповідей AI-помічника мене влаштовує на 80%, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити", – зазначив Михайло Федоров.