Сьогодні вранці користувачі мобільного зв’язку "Київстар" зіткнулися з проблемою – не могли додзвонитися до жодного з абонентів. Під час виклику на лінії повідомляють, що на рахунку недостатньо коштів. Окрім цього, перевірити стан рахунку, здійснити будь-які операції на сайті і у додатку "Київстар" та зв’язатися з оператором також неможливо. Такий збій трапився по всій Україні, а у деяких містах він триває вже кілька днів.
На сторінці компанії у Фейсбуці "Київстар" оприлюднив офіційну заяву щодо ситуації. Представники компанії наголосили, що доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс:
“Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному.” – йдеться у заяві.
Читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram, Telegram