"Укрзалізниця" повертає користувачам квитки, втрачені після кібератаки

В акаунтах пасажирів будуть відновлені електронні квитки, які були придбані в застосунку "Укрзалізниці" до кібератаки. Про це повідомили в пресслужбі компанії.
Щоб відновити свій квиток, придбаний раніше, користувачу потрібно:
- зайти в свій акаунт в застосунку "Укрзалізниці";
- натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку перегенерації квитка;
- натиснути кнопку "Завантажити PDF-квиток" та зберегти відновлений квиток на своєму телефоні.
"Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті "Укрзалізниці", адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача", – зауважили в компанії.