"Укрзалізниця" запускає сервіс онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з особливими потребами
Відтепер не потрібно приїздити на вокзал аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.
Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.
Як це працює?
- Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі.
- Упродовж 24 годин оператори "Укрзалізниці" візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.
- Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.⠀
- Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111.
- Відгуки та пропозиції приймаються на service@uz.gov.ua.⠀
В "Укрзалізниці" також нагадали про послугу замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
"Крок за кроком впроваджуємо програму "Безбар’єрна залізниця".
Наразі маємо у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року.
Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю.
У новозбудованих вагонах в такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним", – говориться у повідомленні перевізника.
Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram, Telegram