В "Укрзалізниці" повідомили про оновлення правил перевезень пасажирів
Набули чинності зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.
В "Укрзалізниці" зазначили, що правила, якими керувались раніше, були прийняті ще в 2006 році, а останні зміни в них вносились в 2019 році. Тож вони вже не відповідали сучасним потребам пасажирів та залізниці й обмежували в наданні якісного сервісу.
Зокрема, тепер:
офіційно спрощено процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (раніше оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, тепер процедуру дозволено перенести в онлайн);
офіційно дозволено повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше – не менше ніж за 9 годин), а також дозволено повертати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення; вартість плацкарти при цьому не повертається, а повернення квитка після відправлення можливо тільки офлайн);
приведено у відповідність сучасним нормам терміни та визначення (наприклад, визначення "дитина-інвалід" замінено на "дитина з інвалідністю", а визначення "інвалід війни" замінено на визначення "особа з інвалідністю внаслідок війни");
урегульовано питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси;
уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;
введено нову категорію поїздів, якої раніше юридично не існувало – місцеві поїзди, пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram, Telegram