Українці, зокрема і кам’янчани, які пройшли повний курс вакцинації від COVID-19 стикнулися з тим, що у системі "Дія" не відображається їх сертифікат навіть через кілька тижнів після другого щеплення. У МОЗ України пояснили, чому так відбувається.
У відомстві пояснили, що труднощі з формуванням можуть виникати через неправильно заповненні документи під час реєстрації у системі. Зокрема, трапляються випадки, коли правильно вказують паспортні данні вакцинованого. Для вирішення цього питання слід звернутись до пункту, де проведено щеплення із паспортом та ідентифікаційним кодом.
Інше питання, коли помилка була зроблена задовго до вакцинації, а саме в персональних даних, коли сімейний лікар, реєструючи свого підопічного, зробив помилку в написанні його прізвища або імені під час заповнення декларації. Цю помилку може виправити будь-який лікар, який зареєстрований в електронній системі охорони здоров’я.
Важлива інформація! Лікар має виправити помилку, а не створювати новий запис, це спровокує подвоєння даних в системі, якщо лікар не може це зробити, звертайтесь до служби підтримки МОЗ.
Бувають випадки, що сертифікат не відображається у "Дії", якщо людина щепилася різними вакцинами. Таке відбувається, якщо у людини була алергія на першу дозу певного препарату. У МОЗ визнали комбінації: наприклад, одна доза вакцини була Moderna, інша – Comirnaty/Pfizer-BioNTech. Також дозволено комбінувати вакцини AstraZeneca на першу дозу та будь-яку мРНК-вакцину (Comirnaty/Pfizer-BioNTech або Moderna) на другу. Будьте уважні – якщо ви зробили щеплення різними вакцинами у комбінації, яка не співпадає із зазначеною вище, сертифікат отримати неможливо.
Національна служба здоров’я України рекомендує слідкувати за новинами та відповідально ставитись до щеплень та надавайте правильні данні лікарю.
Якщо у вас є інші питання звертайтеся в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою – issue.covid19.gov.ua ), а також через чат-бот платформи "Дія".