Пенсійний фонд України змінює принцип обслуговування громадян
Через війну чимало українців втратили доступ до послуг, які надає Пенсійний фонд, тож принцип обслуговування громадян змінився. Про це йдеться на Фейсбук-сторінці ПФУ.
Які зміни сталися:
Наразі Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно. Зробити це можна через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для спрощення доступу розроблено і спеціальний мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.
Особисто відвідати ПФУ можна за принципом екстериторіальності
“Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою“, – йдеться у повідомленні ПФУ.
Таким чином, якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду.
До сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутися з наступних питань:
- призначення/перерахунок пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
- зміни способу виплати;
- відновлення/припинення виплати;
- переводу виплат за новим місцем проживання;
- консультацій та роз’яснень чинного законодавства;
- видання довідок про розмір пенсії, перебування на обліку;
- видачі пенсійних посвідчень;
- надання відомостей із реєстру застрахованих осіб;
- оформлення допомоги на поховання тощо.
Отримати електронні послуги Пенсійного фонду України через вебпортал електронних послуг Фонду можливо за посиланням.
Адреси сервісних центрів Фонду знайдете тут.
Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube, Facebook, Instagram, Telegram