• UA
  • RU
  • "Укрзалізниця" запускає новий онлайн-сервіс для пасажирів

    09 Лютого, 2024 | Новини |

    Відтепер, щоб оформити претензійне повернення залізничних квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. "Укрзалізниця" цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви.

    Для цього треба:

    • перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
    • обрати вкладку "Претензійне повернення квитків";
    • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
    • підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
    • дочекатись результатів розгляду заяви.

     

    Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.

    Зазначається, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:

    • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
    • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
    • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
    • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
    • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
    • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
    • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

     

    Як зазначили в "Укрзалізниці", сервіс іще допрацьовується, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.

    Раніше ми повідомляли:

    Долучайтеся, читайте та дивіться новини МІС ТБ на ресурсах: YouTube Facebook Instagram Telegram

    Це може вас зацікавити